fredag 7 november 2014

Dag 9 - någon du älskar

Dessa valmöjligheter.  Någon du älskar. Det får bli mannen då, han är den jag träffar varje dag. Den jag lägger mig med varje kväll och vaknar med varje morgon. Han som får mig att lugna ner mig när jag bara vill skrika och hata världen. Han som får mig att le mitt i kaoset. Han som hanterar mig och som får nya lärdomar varje dag. Han som är nörd på bilar och gärna försöker lära mig. Han med dom perfekta läpparna och muskler som får mig att fnittra som en liten flicka. Han med sorgen och samtidigt styrkan. Han som tittar på mig på ett sätt som gör att jag vet att han är den jag ska leva med. Han jag vill skaffa barn med och ha en framtid med. Han som får mig prova saker jag trodde jag aldrig skulle våga. Han som håller om mig så det känns som att inget i världen utanför kan komma åt mig.

Han som jag älskar.

1 kommentar:

  1. Den mest perfekta människan för dig är det han är! <3
    Och jag är så glad att ni fann varandra!
    Även om det är en av mina största olyckor att du blir kvar där nere så väger eran kärlek upp det på alla sätt! <3

    SvaraRadera